Bieži uzdotie jautājumi
Bieži uzdotie jautājumi
Kad es saņemšu savu pasūtījumu?
Katras preces piegādes datums ir norādīts preces lapā zem cenas. Šis datums norāda, kad plānojam piegādāt pasūtījumu uz izvēlēto pakomātu vai mājām. Piegādes datumu redzēsiet arī pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā.
Kā atgriezt preci?
Ērti atgrieziet pasūtījumu, izmantojot Omniva pašapkalpošanos: grazinimas.omniva.lt/parduotuves/deistra-lt .
Vai arī nosūtiet ar izvēlētu kurjerpasta pakalpojumu uz mūsu adresi: Žirmūnų g. 139-308, Viļņa, 09108. Mēs pieņemam piegādi uz šo adresi tikai ar kurjerpasta starpniecību — mēs nepieņemam atgriešanas, kas piegādātas pakomātā.
Vai es varu norēķināties par precēm piegādes brīdī?
Jā. Izvēlieties maksājuma veidu "Apmaksa piegādes brīdī". Pakalpojuma maksa – 1,75 € .
- Pasta nodaļā - maksājums tikai ar karti.
- Ja izvēlaties kurjeru, varat norēķināties arī skaidrā naudā.
Vai varu saņemt preces uz vietas?
Nē, mēs pašlaik nepiedāvājam saņemšanu tirdzniecības vietā.
Cik maksā piegāde?
- Unisend pasta skaitītāji — 2,58 €
- Smartposti pakomāti – 3,21 €
Bezmaksas piegāde no 40 € visām izvēlēm.
Vai varu pasūtīt preci pa tālruni?
Jā. Zvaniet pa tālruni +370 609 39 620. Pierakstiet precīzu produkta nosaukumu un cenu.
Vai es saņemšu pasūtījuma izsekošanas informāciju?
Jā. Pēc pasūtījuma nosūtīšanas jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru.
Kā es varu zināt, vai mans pasūtījums ir veiksmīgi veikts?
Pēc iesniegšanas mēs nosūtīsim jums apstiprinājuma e-pastu. Ja to neredzat, lūdzu, pārbaudiet surogātpasta mapi.
Kā atcelt pasūtījumu?
Kontaktinformācija: +370 609 39 620 vai info@deistra.lt .
Es redzu vairākus dažādus piegādes laikus savam produktam. Kad tas tiks piegādāts?
Ja jūsu grozā ir dažādas preces ar atšķirīgiem piegādes datumiem, lūdzu, izmantojiet vēlāko piegādes datumu. Mēs nosūtām pasūtījumus pilnībā ar visām precēm.