Pirkuma noteikumi un nosacījumi
Šie, Deistra.lt Zemāk sniegtie preču pirkšanas/pārdošanas noteikumi ir pilni ar nosacījumiem, kas attiecas gan uz jums (pircēju), gan Deistra.lt. ( MB "Deistra" , turpmāk tekstā Deistra.lt) , pārdevējam) komplekts.
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie preču pirkšanas/pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā — Noteikumi) ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības, pienākumus un atbildību, Pircējam iegādājoties preces no Deistra.lt. e-veikalā.
1.2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt vai papildināt šos noteikumus, ņemot vērā tiesību aktu noteiktās prasības. Deistra.lt informēs Pircēju par visām izmaiņām. e-veikala vietnē. Kad pircējs veic pirkumu vietnē Deistra.lt E-veikalam ir piemērojami Noteikumi, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.
1.3. E-veikalā ir tiesības veikt pirkumus:
1.3.1. Rīcībspējīgas fiziskās personas, t. i., personas, kas sasniegušas pilngadību un kuru rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas lēmumu;
1.3.2. Nepilngadīgie vecumā no 14 līdz 18 gadiem, tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, izņemot gadījumus, kad viņi var patstāvīgi rīkoties ar saviem ienākumiem;
1.3.3. Juridiskas personas;
1.3.4. Visu iepriekšminēto personu pilnvarotie pārstāvji.
1.4. Apstiprinot noteikumus, Pārdevējs arī garantē, ka saskaņā ar noteikumu 1.3. punktu Pircējam ir tiesības iegādāties preces Deistra.lt e-veikalā.
1.5. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs ieiet Deistra.lt vietnē. Pēc iepirkumu groza izveides e-veikalā, piegādes adreses norādīšanas, apmaksas veida izvēles un iepazīšanās ar Pārdevēja noteikumiem, noklikšķiniet uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” (skatiet 5. punktu “Preču pasūtīšana, cenas, apmaksas kārtība, noteikumi”).
1.6. Katru līgumu, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, aizsargā Deistra.lt. gan datubāzē, gan papīra formātā uzņēmuma e-komercijas nodaļā.
2. Privātuma politika un personas datu aizsardzība
2.1. Pasūtīt preces vietnē Deistra.lt E-veikalā Pircējs var:
2.1.1. Reģistrējoties vietnē Deistra.lt e-veikalā – ievadot reģistrācijas laikā pieprasītos datus;
2.1.2. Nereģistrējoties vietnē Deistra.lt e-veikalā.
2.2. Pasūtot preces Noteikumu 2.1. punktā paredzētajā veidā, Pircējam Pārdevēja sniegtajos attiecīgajos informācijas laukos jānorāda Pircēja personas dati, kas nepieciešami preču pasūtījuma pienācīgai izpildei: vārds, uzvārds, precīza piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese.
2.3. Apstiprinot šos noteikumus, Pircējs piekrīt, ka 2.2. punktā sniegtie Pircēja personas dati tiks apstrādāti preču/pakalpojumu pārdošanas nolūkā Deistra.lt. e-veikalā Pārdevēja darbības analīzes un tiešā mārketinga nolūkos.
2.4. Piekrītot Pircēja personas datu apstrādei preču/pakalpojumu pārdošanas nolūkā Pārdevēja e-veikalā, Pircējs piekrīt arī informatīvo ziņojumu nosūtīšanai, kas nepieciešami preču pasūtījuma izpildei, uz Pircēja norādīto e-pasta adresi un tālruņa numuru.
2.5. Pircējs, reģistrējoties vietnē Deistra.lt e-veikalā un pasūtot preces, apņemas aizsargāt un nevienam neizpaust pieteikšanās datus.
2.6. Pircējs piekrīt, ka personas dati, ko viņš brīvprātīgi sniedz reģistrācijas veidlapā, tiks apstrādāti saskaņā ar šiem noteikumiem.
2.6. Pircējam ir tiesības piekļūt saviem personas datiem un tiesības pieprasīt nepareizu, nepilnīgu, neprecīzu personas datu labošanu, bloķēšanu vai dzēšanu, rakstot e-pastu uz info@Deistra.lt vai zvanot pa tālruni +37060939620. Šajā gadījumā pārdevējam nekavējoties jāizpilda pircēja pieprasījums, ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā.
2.8. Pircējam ir tiesības saņemt informāciju par avotiem, no kuriem un kādi viņa/viņas personas dati ir apkopoti, kādam mērķim tie tiek apstrādāti, kā arī kādiem saņēmējiem dati tiek sniegti un ir sniegti vismaz pēdējā gada laikā.
2.7. Pircējam ir tiesības pieprasīt savu personas datu labošanu, iznīcināšanu vai savu personas datu apstrādes apturēšanu, izņemot glabāšanu, ja dati tiek apstrādāti, pārkāpjot likuma noteikumus.
2.8. Datu pārzinis atzīst un respektē katru Pircēju, kurš reģistrējas interneta veikalā Deistra.lt. (www.Deistra.lt), tiesības uz privātumu. Datu pārzinis vāc un izmanto Pircēja personas datus (vārdu vai vārdu un uzvārdu, adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi un citu informāciju, kas norādīta interneta veikala reģistrācijas veidlapā) preču vai pakalpojumu pasūtījumu apstrādei vai citu līgumsaistību izpildei. Veicot pasūtījumu vai reģistrējoties, Klients piekrīt preču pirkšanas un pārdošanas noteikumiem, kuru 2.3. punktā ir noteikts, ka, apstiprinot šos noteikumus, Pircējs piekrīt, ka Pircēja sniegtie personas dati tiks apstrādāti preču un pakalpojumu pārdošanas Deistra.lt nolūkā. interneta veikalā Pārdevēja darbības analīzes un tiešā mārketinga nolūkos. Tas ietver arī reklāmas un informatīvu ziņojumu sūtīšanu. Reģistrējoties Pircējs piekrīt saņemt jaunumus un līdzīgus materiālus, no kuriem Pircējam ir visas tiesības atteikties.
2.11. Datu pārzinis apņemas neizpaust Pircēja personas datus trešajām personām, izņemot Datu pārziņa partnerus, kas nodrošina preču piegādi vai citus pakalpojumus, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma pienācīgu izpildi. Visos citos gadījumos Pircēja personas dati trešajām personām var tikt izpausti tikai saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.
2.12. Personas dati tiek apstrādāti, izmantojot drošus pasākumus, kas aizsargā šos datus no neatļautas iznīcināšanas, izpaušanas vai citām nelikumīgām darbībām.
2.13. To personu personas dati, kuras ir piekritušas savu datu izmantošanai tiešā mārketinga nolūkos, tiek glabāti aktīvā datubāzē un tiešā mārketinga nolūkos tiek izmantoti 2 gadus. Pircēju dati tiek glabāti 2 gadus no pēdējā pirkuma datuma. Pēc šī perioda klienta dati tiek (automātiski) iznīcināti. Atbildīgā persona uzrauga personas datu automātisko iznīcināšanu.
3. Pircēja tiesības un pienākumi
3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces vietnē Deistra.lt e-veikalā saskaņā ar šajos Noteikumos un citās šī e-veikala informācijas sadaļās noteikto kārtību.
3.2. Samaksātā nauda, ieskaitot pircēja apmaksātās piegādes izmaksas, tiks atgriezta pircējam ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad pircējs ir paziņojis par atteikšanos no pirkuma līguma. Jūs varat paziņot pircējam par atteikšanos no pirkuma līguma, nosūtot e-pastu uz: info@deistra.lt.
3.3. Patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no tiešsaistē noslēgta līguma, neradot papildu izmaksas un nenorādot iemeslu, kā arī atgriezt preci, pat ja tā iegādāta ar atlaidi vai izpārdošanas laikā (Civilkodeksa 6.22810. panta 2. punktā ir paredzēti izņēmumi, kuros līgumus nevar atcelt). Atgrieztajai precei jābūt nebojātai, nelietotai un sākotnējā stāvoklī.
3.4. Pircējs apņemas pieņemt pasūtītās preces un samaksāt par tām saskaņoto cenu.
3.5. Ja mainās Pircēja reģistrācijas veidlapā sniegtie dati, Pircējam tie nekavējoties jāatjaunina.
3.6. Pircējs apņemas nenodot savus pieteikšanās datus trešajām personām. Ja Pircējs nozaudē savus pieteikšanās datus, viņam nekavējoties par to jāinformē Pārdevējs, izmantojot sadaļā "Kontakti" norādītos saziņas līdzekļus (tālrunis/e-pasts).
3.7. Pircējs, izmantojot Deistra.lt e-veikalā, piekrīt šiem Pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un apņemas tos ievērot, kā arī nepārkāpt Lietuvas Republikas tiesību aktus.
4. Pārdevēja tiesības un pienākumi
4.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt visus apstākļus, lai Pircējs varētu pienācīgi izmantot Deistra.lt. e-veikala sniegtie pakalpojumi.
4.2. Ja Pircējs mēģina kaitēt Pārdevēja Deistra.lt Ja Pārdevējs apdraud e-veikala stabilitāti un drošību vai pārkāpj savas saistības, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez brīdinājuma ierobežot vai apturēt Pircēja iespējas izmantot e-veikalu vai izņēmuma gadījumos anulēt Pircēja reģistrāciju.
4.3. Pārdevējs apņemas ievērot Pircēja tiesības uz privātumu attiecībā uz Pircēja personas informāciju, kas sniegta Deistra.lt. e-veikala reģistrācijas veidlapā.
4.4. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi.
5. Preču pasūtīšana, cenas, apmaksas kārtība un noteikumi.
5.1. Deistra.lt E-veikalā Pircējs var veikt pirkumus 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izņemot gadījumus, kad šis e-veikals nav pieejams tehnisku iemeslu dēļ.
5.2. Līgums stājas spēkā ar brīdi, kad Pircējs noklikšķina uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu”, un, saņemot pasūtījumu, Pārdevējs to apstiprina – nosūta apstiprinājuma e-pastu uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
5.3. Produktu cenas vietnē Deistra.lt E-veikalā un noformētajā pasūtījumā cenas ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.
5.4. Pircējs par precēm norēķinās vienā no šiem veidiem:
5.4.1. Apmaksa ar iepriekš sagatavotu veidlapu, bankas pārskaitījums, izmantojot drošo maksājumu sistēmu "Paysera" — izvēloties vienu no maksājuma logā norādītajiem jūsu izmantotās bankas logotipiem, jūs veiksiet apmaksu, neievadot nekādus papildu datus. Izvēloties šādu saiti, klients tiek novirzīts uz viņa izmantoto bankas sistēmu, kur pietiek pieslēgties un apstiprināt maksājumu atbilstoši pasūtījumā norādītajai galīgajai maksājuma summai par izvēlētajām precēm. Pasūtījuma veidlapa tiek aizpildīta automātiski, un šajā gadījumā Pārdevējs nekavējoties tiek informēts par veiksmīgu maksājumu neatkarīgi no izmantotās internetbankas sistēmas un/vai diennakts laika. Šī metode paātrina preču sagatavošanu, nosūtīšanu un saņemšanu. Maksājot, izmantojot maksājumu sistēmu "Paysera" , tiek piemērotas zemākas pārskaitījuma maksas. Uz klientu, kas maksā šādā veidā, attiecas visi starpnieka "Paysera" nosacījumi, privilēģijas un noteikumi.
5.4.2. Apmaksa ar vienkāršu bankas pārskaitījumu ir avansa maksājums, kad Pircējs veic vietējo maksājuma uzdevumu tieši uz MB "Deistra "Swedbank" bankas kontu. Pasūtījuma dati tiek sniegti pirms pasūtījuma apstiprināšanas, kā arī norādīti avansa un PVN rēķinos. Klients, kurš neizmanto elektronisko banku pakalpojumus, var izdrukāt rēķinu un veikt pasūtījumu savas bankas filiālē. Pircējam maksājuma veidlapas sadaļā "Maksājuma mērķis" jānorāda pasūtījuma numurs, kas ir norādīts pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā. Bankas komisijas maksa par naudas pārskaitīšanu uz MB "Deistra" "Swedbank" kontu nav iekļauta klienta rēķinā par precēm. Pārdevējs nav atbildīgs par šādu maksu piemērošanu un/vai apmēru. Pirms bankas pārskaitījuma veikšanas pārliecinieties, ka esat apstiprinājis pasūtījumu un saņēmis apstiprinājuma e-pastu, pretējā gadījumā pasūtījums netiks reģistrēts sistēmā. Uzmanību! Veicot maksājumu šādā veidā, līdzekļi tiek ieskaitīti tikai saskaņā ar jūsu e-bankas pakalpojumu sniedzēja (jūsu bankas) standarta procedūru, un pasūtījumi tiek ieskaitīti tikai noteiktos intervālos, atbilstošās dienās. Veicot maksājumu šādā veidā, klientam ir jābūt iepazinies ar līdzekļu pārskaitījuma ilgumu un precizitāti saskaņā ar savas bankas noteikumiem, pārdevējs šajā gadījumā nav atbildīgs par līdzekļu ieskaitīšanas ilgumu un pasūtījums tiek uzsākts tikai tad, kad līdzekļi parādās MB "Deistra" "Swedbank" bankas kontā.
5.4.3. Skaidras naudas maksājums kurjeram piegādes brīdī – ja pircējs pasūtījuma veikšanas laikā izvēlas kurjera piegādes pakalpojumu, maksājumu var veikt arī preču saņemšanas brīdī no kurjera, kas tās piegādā. Šāds pakalpojums maksā papildus 2 EUR un ir iekļauts klienta kontā.
5.4.4. Apmaksa ar bankas karti kurjeram piegādes brīdī – ja pircējs pasūtījuma laikā izvēlas kurjera piegādes pakalpojumu, maksājumu ar bankas karti var veikt arī, saņemot preces. Šāds pakalpojums maksā papildus 2 EUR un tiek pievienots klienta kontam.
5.5. Pircējs, izvēloties bankas pārskaitījuma maksājuma pakalpojumu, apņemas nekavējoties apmaksāt preces, jo tikai pēc preču apmaksas saņemšanas sākas preču sūtījuma formēšana un preču nosūtīšanas termiņa aprēķināšana.
5.6. Pārdevējs izsniedz Pircējam rēķina elektronisko versiju, avansa rēķina versija tiek saņemta uz norādīto e-pastu tūlīt pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Galīgais rēķins tiek izrakstīts pēc apmaksas, šāda rēķina papīra versija tiek piegādāta kopā ar precēm, elektroniskā versija tiek nosūtīta pa e-pastu.
6. Produkta kvalitāte un garantijas, pēcpārdošanas serviss
6.1. Katrs Deistra.lt E-veikalā pārdoto preču dati parasti ir norādīti katras preces aprakstā. Elektroniskajām precēm tiek piemērota standarta Eiropas Savienības 24 mēnešu garantija.
6.2. Pārdevējs neatbild par to, ka e-veikalā esošo preču krāsa, forma vai citi parametri var neatbilst faktiskajam preču izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā displeja īpašību dēļ.
6.3. Pārdevējs noteiktiem preču veidiem nodrošina noteiktu laika periodu spēkā esošu kvalitātes garantiju, kuras konkrētais termiņš un citi nosacījumi ir norādīti šo preču aprakstos.
6.4. Ja Pārdevējs nenodrošina kvalitātes garantiju atsevišķiem preču veidiem, piemēro attiecīgajos tiesību aktos paredzēto garantiju.
6.5. Lietuvā, tāpat kā visā Eiropas Savienībā, precēm tiek nodrošināta vismaz divu gadu juridiskā garantija. Tas nozīmē, ka, ja preces ir sliktas kvalitātes, interneta veikals Deistra.lt ir jāremontē vai jānomaina prece bez maksas, un, ja tas nav iespējams, jāsamazina cena vai jāatmaksā samaksātā nauda. Patērētājam nav tiesību lauzt līgumu, ja preces defekts ir maznozīmīgs.
6.6. Iesniedzot preci garantijas remontam, nepieciešams aizpildīt garantijas apkalpošanas veidlapu, kuru varat saņemt, rakstot uz info@deistra.lt
6.6.1. Garantijas servisa veidlapa ir jāaizpilda un jāparaksta klientam, un veidlapā jābūt patiesiem un derīgiem datiem. Ja šādi dati netiks sniegti, prasība netiks pieņemta.
6.6.2. Garantijas apkalpošanas veidlapa ir pareizi jānosūta uz klientu apkalpošanas e-pasta adresi info@deistra.lt un jāgaida, kamēr ar jums sazināsies servisa speciālisti (līdz 2 dienām). E-pasta tēmas rindā jānorāda "Garantijas apkalpošana" un jūsu četrciparu pasūtījuma numurs, piemēram: Garantijas apkalpošana Pasūtījuma numurs ir norādīts rēķinā, kā arī ar pasūtījumu saistītajos e-pastos un īsziņās.
6.6.3. Preču piegāde garantijas apkalpošanai tiek veikta uz pārdevēja (Deistra.lt) rēķina. Preces garantijas apkalpošanai atgriež Deistra.lt. tiek pasūtīts kurjers. Pēc garantijas apkalpošanas pārdevējs ( Deistra.lt ) apmaksā arī piegādi un atgriešanu. Pircējs ir atbildīgs par papildu izmaksām, ja prece ir sliktas kvalitātes - nepiedzīvo .
6.6.3.1. Pasūtot garantijas apkalpošanu, Deistra.lt aizpilda visus nepieciešamos dokumentus, kas saistīti ar preču pārvadāšanu. Klientam nekas nav jāaizpilda un papildus jāizdrukā, jāpielīmē uz pakām vai jāizseko sūtījums. Papildu rezervāciju vai problēmu gadījumā sazinieties ar Deistra.lt vadītāji personīgi sazinās ar klientu.
6.6.3.2. Kurjers tiek izsaukts nākamajā darba dienā pēc veidlapas saņemšanas. Kurjers parasti paziņo klientam par ierašanos pa tālruni, un klientam ir jāsagatavo un jāiepako preces pirms kurjera ierašanās.
6.6.4. Pircējs apņemas pareizi un droši iepakot transportētās preces. Par transportēšanas laikā radušajiem bojājumiem, precēm, kas ir nepareizi iepakotas un atgrieztas garantijas apkalpošanai Deistra.lt, neuzņemas atbildību.
6.6. Garantijas apkopi veic pilnvarots Deistra.lt serviss servisa centrā garantijas pārbaude tiek veikta 5 darba dienu laikā pēc garantijas preču saņemšanas remontam.
6.8. Garantijas remonts tiek veikts divu nedēļu (desmit darba dienu) laikā, tomēr neparedzētu apstākļu gadījumā, importējot nepieciešamās detaļas no ražotāja, garantijas remonts var aizņemt ilgāku laiku, un par to klients tiks informēts.
6.8. Ražotāja garantija neattiecas uz preču detaļām, kas pakļautas dabiskam nolietojumam.
6.7. Ja precei tiek konstatēts defekts, uz kuru neattiecas garantija, un kas radies lietotāja vainas un/vai nepareizas lietošanas dēļ, klients sedz defekta remontu, defekta novēršanai nepieciešamās detaļas un papildu darbus. Klients tiek informēts par samaksu, un jebkuri darbi, kas veikti par samaksu, tiek veikti tikai pēc klienta pieprasījuma un piekrišanas. Par šādiem darbiem tiek izrakstīts rēķins, un, ja par salaboto preci netiek samaksāts, klientam prece netiek atgriezta.
6.7.1. Ja precei tiek konstatēts defekts, uz kuru neattiecas garantija, kas radies lietotāja vainas un/vai nepareizas lietošanas dēļ, un pircējs atsakās no apmaksāta remonta, pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas.
6.8. Ja precei tiek konstatēts būtisks defekts, bojājums ražotāja kļūdas dēļ, ražotāja defekts vai jebkura cita kvalitātes neatbilstība, kuras dēļ nepieciešams ražotāja remonts, prece klientam nekavējoties tiks nomainīta pret jaunu neatkarīgi no tā, cik ilgi prece ir lietota, ja ir spēkā garantijas periods.
6.11. Klientam vienmēr ir tiesības sazināties ar Deistra.lt un mēs centīsimies sniegt ātru palīdzību vai nepieciešamo informāciju par preces remontu. Sazinoties ar mums, lūdzu, norādiet pasūtījuma numuru, pirkuma datumu, pircēja vārdu, uzvārdu vai uzņēmuma nosaukumu.
6.12. Ja prece ir kvalitatīva, bet nederēja, preci var atgriezt vai apmainīt 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas datuma. Ja prece ir nekvalitatīva – pārdevējs Deistra.lt ir pienākums to bez maksas salabot vai nomainīt, un, ja tas nav iespējams, samazināt cenu vai atmaksāt samaksāto naudu. Patērētājam nav tiesību lauzt līgumu, ja preces defekts ir maznozīmīgs.
7. Pircēja un pārdevēja atbildība
7.1. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par Pircēja sniegto personas datu pareizību. Ja Pircējs reģistrācijas veidlapā nesniedz precīzus personas datus, Pārdevējs nav atbildīgs par no tā izrietošajām sekām un iegūst tiesības pieprasīt kompensāciju par Pircējam radušajiem tiešajiem zaudējumiem.
7.2. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot Deistra.lt e-veikalā.
7.3. Reģistrētais Pircējs ir atbildīgs par savu pieteikšanās datu nodošanu trešajām personām. Ja Deistra.lt Ja e-veikala sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, kas ir pieteikusies šajā e-veikalā, izmantojot Pircēja pieteikšanās datus, Pārdevējs uzskata šo personu par Pircēju.
7.4. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pircējs nav izlasījis šos Noteikumus, neskatoties uz to, ka šāda iespēja viņam tika dota, neskatoties uz to, ka viņš nav ņēmis vērā Pārdevēja ieteikumus un Pircēja saistības.
7.5. Ja Pārdevēja e-veikalā ir saites uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai privātpersonu e-tīmekļa vietnēm, Pārdevējs nav atbildīgs par tur ietverto informāciju vai tajās veiktajām darbībām, neuzrauga un nekontrolē šīs tīmekļa vietnes un nepārstāv šos uzņēmumus un privātpersonas.
7.6. Zaudējumu gadījumā vainīgā Puse atlīdzina otrai Pusei tiešos zaudējumus.
8. Mārketings un informācija
8.1. Pārdevējs pēc saviem ieskatiem var uzsākt dažādas akcijas e-veikalā.
8.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji, bez atsevišķa brīdinājuma, mainīt akcijas noteikumus un nosacījumus, kā arī tos atcelt. Jebkuras akcijas noteikumu un kārtības izmaiņas vai atcelšana ir spēkā tikai nākotnē, tas ir, no to izpildes brīža.
8.3. Pārdevējs visus paziņojumus nosūta, izmantojot Pircēja reģistrācijas veidlapā norādītos saziņas līdzekļus.
8.4. Pircējs visus ziņojumus un jautājumus sūta uz Pārdevēja e-veikala sadaļā “Kontakti” norādītajiem tālruņa numuriem vai e-pasta adresēm.
8.5. Pārdevējs nav atbildīgs, ja Pircējs nesaņem nosūtīto informāciju vai apstiprinājuma ziņojumus interneta savienojuma un e-pasta pakalpojumu sniedzēju tīklu traucējumu dēļ.
9. Sūdzību iesniegšanas un kompensācijas procedūra
9.1. Pircējam, kurš uzskata, ka viņa tiesības ir pārkāptas, rakstiski jāsazinās ar Pārdevēju ne vēlāk kā trīs mēnešu laikā no pārkāpuma dienas. Deistra.lt un norādīt savas prasības. Pārdevējam Deistra.lt bez maksas jāizskata pieprasījums un ne vēlāk kā 14 dienu laikā jāsniedz detalizēta, pamatota rakstiska atbilde, kas pamatota ar dokumentiem. Ja problēmu nevar atrisināt, Pircējam ir tiesības vērsties iestādē, kas risina patērētāju strīdus ārpustiesas ceļā (Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienests, adrese: Vilnius g. 25, LT-01402 Viļņa, www.vvtat.lt), vai tiesā.
- Patērētāju strīdus ārpustiesas kārtībā risina Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienests, kura juridiskā adrese ir: Viļņas iela 25, LT-01402 Viļņa, www.vvtat.lt .
- Pircējs var iesniegt pieprasījumus vai sūdzības par iespējamiem patērētāju tiesību pārkāpumiem elektronisko patērētāju strīdu risināšanas platformā. http://ec.europa.eu/odr/ .
10. Nobeiguma noteikumi
10.1. Šie preču pirkšanas/pārdošanas noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem un tiesību aktiem.
10.2. Visas domstarpības, kas rodas šo Noteikumu īstenošanas rezultātā, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja vienošanos nevar panākt, strīdi tiek risināti saskaņā ar Lietuvas Republikas likumos noteikto kārtību.
Informējam, ka konta informāciju un maksājumu uzsākšanas pakalpojumus Jums sniegs Paysera saskaņā ar šo pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Turpinot maksājumu, Jūs apstiprināt, ka piekrītat šo pakalpojumu sniegšanai un to noteikumiem un nosacījumiem.